مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-10پزشكي

دوسوم جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت در زنجان روستاییان هستند


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: دوسوم جمعیت بیمه شده بیمه سلامت در استان زنجان را روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدیجه ابراهیم خانی ظهر دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران در محل بیمه سلامت زنجان، گفت: بیمه سلامت بر قراردادهای خود متعهد بوده و طبق آن پیش می رود و اگراز سوی بیمارستان بهمن خلف وعده ای شده یا این که بیمه سلامت نیز ایراداتی در خدمات دهی به بیماران مشاهده کرده و ناچار به تعلیق شود.

وی اظهار کرد: در فعالیت های بیمارستان بهمن خللی ایجاد نشود و همانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان، به توزیع کتابچه هایی در راستای توانمندسازی بیمه شدگان و پیشگیری از ابتلاء به بیماری ها اشاره کرد و گفت: دو سوم جمعیت بیمه شده بیمه سلامت در استان را روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر تشکیل می دهند.

ابراهیم خانی تاکید کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی قرار بر این شده که در سال 98 و 99 کتابچه هایی با مضمون سبک زندگی سالم، تغذیه سالم، سلامت روان و غیره به صورت کتابخانه ای توزیع شود.

وی گفت: کتابچه های مذکور به صورت کتابخانه ای در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد و پس از مدتی پس گرفته شده و نتیجه طرح مورد ارزیابی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسوم جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت در زنجان روستاییان هستند

دوسوم جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت در زنجان روستاییان هستند