مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-10فرهنگي

صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال کشور در تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال کشور در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال کشور در تبریز خبر داد.

احمد حمزه زاده با اشاره به سابقه درخشان تبریز در عرصه موزه داری و نقش موثر آن در حفاظت از آثار و تاریخی منطقه و معرفی آن ها، گفت: آذربایجان شرقی و تبریز به واسطه دارا بودن موزه های متعدد و برخورداری از تنوع موضوعی قابل توجه، آثار ارزشمند تاریخی، فرهنگی و هنری متعددی را در خود جای داده اند.

وی افزود: در این راستا توسعه و گسترش موزه های استان یکی از مهم ترین اهداف این اداره کل محسوب می شود و بر این اساس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با تمرکز بر موضوع تنوع بخشی به محتوای موزه ها و حمایت از تشکیل موزه های تخصصی صدور پروانه فعالیت برای مجموعه هایی همچون موزه فوتبال آذربایجان را در دستور کارخود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال در تبریز با عنوان موزه فوتبال آذربایجان ، گفت: با توجه به سابقه و نقش تبریز و چهره های نامدار استان در عرصه فوتبال کشور، فعالیت موزه فوتبال آذربایجان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال کشور در تبریز

صدور پروانه فعالیت رسمی نخستین موزه فوتبال کشور در تبریز