مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10اجتماعي

85 درصد از دانش آموزان استان سمنان در مدارس ثبت نام کردند


مدیرکل آموزش وپرورش سمنان بابیان اینکه مدارس این استان از 15 شهریورماه بازگشایی می شود، گفت: تاکنون 85 درصد از دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آموزش وپرورش گرمسار ضمن بیان اینکه مدارس استان سمنان در تمامی مقاطع تحصیلی از 15 شهریورماه بازگشایی می شود، اظهار داشت: تاکنون 85 درصد از دانش آموزان این استان در مدارس ثبت نام کردند.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل فرآیند ثبت نام 15 درصد باقی مانده بیان کرد: والدین دانش آموزان نسبت به ثبت نام فرزندان خود سریع تر اقدام و کتب درسی را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به شرایط آموزشی در وضعیت های مختلف سفید، زرد، نارنجی و قرمز کرونایی در استان بیان کرد: آموزش در فضای مجازی به ویژه از طریق شبکه اجتماعی شاد در هر شرایطی ادامه دارد.

دستورانی بابیان اینکه در صورت سفید بودن وضعیت استان امکانات آموزشی به صورت حضوری نیز فراهم خواهد بود، تأکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس استان به عنوان یک رویکرد مهم در سال تحصیلی جدید دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از دانش آموزان استان سمنان در مدارس ثبت نام کردند

85 درصد از دانش آموزان استان سمنان در مدارس ثبت نام کردند