مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10ورزشي

جریمه قطع اشجار در محلات برخوردار تبدیل به بوستان تفریحی در نظام آباد شد


بوستان فرهنگی ورزشی ابریشم در منطقه 7 با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز و افزایش کیفیت زندگی در محله نظام آباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مراسم بهره برداری از بوستان ابریشم در منطقه 7 با بیان این که یکی از مأموریت های شهرداری تهران در دوره کنونی، ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات پشتیبان سکونت در محلات دارای بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: بوستانی که امروز به بهره برداری می رسد، زمینی با نوعیت باغ بود که در گذشته مورد تصرف قرار گرفته بود و در آن مجموعه ای از خانه های فرسوده شکل گرفته بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران متذکر شد: این زمین به همت شهرداری منطقه، از محل منابع عوارضی که برای قطع اشجار در شهرداری دریافت می شود، خریداری شد و در سال گذشته در اختیار سازمان نوسازی قرار گرفت و اجرای پروژه پس از تهیه طرح توسط خانم اشرفی در مدت 7 ماه انجام شد.

علی اکبری عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح بوستان ابریشم در محله نظام آباد، گام کوچکی برای ارتقاء زندگی در این محلات کم برخوردار تهران برداشته باشیم.

  محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران شهرداری تهران برای ایجاد این فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه قطع اشجار در محلات برخوردار تبدیل به بوستان تفریحی در نظام آباد شد

جریمه قطع اشجار در محلات برخوردار تبدیل به بوستان تفریحی در نظام آباد شد