مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-10سياسي

ناجا در محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهد کرد


نیروی انتظامی در ماه محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل می کند و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرزها گفت : پلیس به حکم وظیفه ای که دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیات های مذهبی که ساز و کارهای بهداشتی را رعایت می کنند استقبال می کند ، گفت : محتکران اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه رو می شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.

سردار رضایی در خصوص فعالیت کولبران گفت : کولبر تعریف شده و فعالیت های آنها در چارچوب قانون و مورد حمایت نیروی انتظامی است اما کسانی که نصف شب از ارتفاعات انواع قاچاق موارد ممنوعه مثل سلاح ، مهمات و مشروبات الکلی و کالاهای ضد فرهنگی حمل می کنند ،نیروی انتظامی کولبر نمی داند و مطالبه مردم است که مانع فعالیت آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا در محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهد کرد

ناجا در محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهد کرد