مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-10اقتصادي

95 درصد روده صادراتی کشور در ورامین تولید می شود


95 درصد روده صادراتی کشور در ورامین تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره امور مالیاتی ورامین که با حضور رییس اداره امور مالیاتی استان تهران در فرمانداری ورامین برگزار شد، با تأکید بر لزوم عمل به قانون اظهار داشت: اخذ مالیات بر اساس قانون الزام آور است.

وی بیان داشت: با توجه به وضعیت و بروز ویروس کرونا در شرایط کنونی باید رعایت حال ارباب رجوع و مؤدیان مالیاتی شود تا این افراد با مشکلات کمتری مواجه شوند.

کاغذلو افزود: با وجود آنکه اقتصاد شهرستان های جنوب شرق استان تهران بر اساس کشاورزی استوار شده ولی، واحدهای صنعتی متعددی نیز در آن مستقر هستند و مالیات بر اساس تکالیف قانونی پرداخت می کنند و در این زمینه مشکل خاص و چشمگیری مشاهده نمی شود.

فرماندار ورامین در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی و صنعتی ورامین که در جهت رشد و توسعه شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند عنوان داشت: 95 درصد از روده صادرات کشور با ارزش میلیون ها دلار در ورامین تولید می شود که این نشان از پویایی صنعت در این شهرستان است که ممکن است این ظرفیت به دلیل مشکلات مالیاتی با رکود مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد روده صادراتی کشور در ورامین تولید می شود

95 درصد روده صادراتی کشور در ورامین تولید می شود