مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-10اقتصادي

رشد 2 برابری واگذاری اراضی شهرک های استان به سرمایه گذاران


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به روند رشد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی سالهای اخیر، ایجاد شهرک ها و نواحی جدید صنعتی در استان را از اولویت های سالجاری این شرکت ذکر کرد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به روند رشد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی سالهای اخیر، ایجاد شهرک ها و نواحی جدید صنعتی در استان را از اولویت های سالجاری این شرکت ذکر کرد.

سید علی عزالدینی امروز دوشنبه بیستم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان در کنار ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی و آماده سازی زیرساخت های سخت افزاری مورد نیاز واحدهای صنعتی، فعالیت های متعدد و متنوعی را در جهت حمایت و پشتیبانی از واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرک‎های صنعتی و حتی خارج از شهرک ها انجام می دهد.

وی افزود: در حال حاضر 31 شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد وجود دارد که 29 مورد از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته و دو ناحیه صنعتی نیز در مرحله تکمیل است که امیدواریم تا پایان سالجاری آماده بهره برداری شود.

این مسئول مجموع اراضی شهرک های صنعتی استان را 6744 هکتار اعلام کرد و گفت: مساحت زمین فاز عملیاتی اراضی شهرک های استان معادل 4527 هکتار است که با تفکیک بخشی از آنها در قالب مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری واگذاری اراضی شهرک های استان به سرمایه گذاران

رشد 2 برابری واگذاری اراضی شهرک های استان به سرمایه گذاران