مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-10پزشكي

لزوم اجرای سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها


مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران گفت: داروسازان در سال های اخیر متاسفانه با مشکلات بسیاری مواجه شدند که امیدواریم با تصویب و اجرای سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها نقش داروسازان پررنگ تر دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حمید خیری، مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران با تبریک روز داروساز گفت: روز داروساز که هر ساله در5 شهریور ماه برگزار می شد در سالجاری با توجه به اتفاقات اخیر و شیوع بیماری کرونا و مناسبت ها  از جمله ماه محرم، در روز های 22 تا 24 مرداد ماه و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: امیدوارم جامعه داروسازی در سراسر کشور با تلاش هایی که در زمینه های مختلف داشته اند در کار خود موفق شوند و آرزوی سلامتی برای تمام مردم ایران و جهان را دارم.

خیری ادامه داد: داروسازان در سال های اخیر متاسفانه با مشکلات بسیاری مواجه هستند که امیدواریم با تصویب و اجرای سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها نقش داروسازان پررنگ تر دیده خواهد شد که از مسئولین درخواست داریم تا این سند را با زیرساخت های اساسی در داروخانه ها اجرایی نمایند و در حد حرف نباشد.

وی اظهار داشت: سال هاست که از همه کشورها در حوزه ارائه خدمات دارویی عقب مانده ایم و خدماتی که الان در بیمارستان ها توسط داروسازان ارائه می شود، با خدماتی که در دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها

لزوم اجرای سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها