مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-10ورزشي

کرمان با رکورد عجیب 3 تیم فوتبال در لیگ بیستم؟!


مس کرمان که هدایت آن را مجتبی حسینی دستیار سابق گل محمدی بر عهده دارد تا پیش از دیدار های هفته سی و سوم در رده دوم قرار داشت و حتی از شانس قهرمانی برخوردار بود، - در روز‌هایی که قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شده و جام را بالای سر برده است و سایر تیم‌ها برای کسب سهمیه و بقا تلاش می‌کنند، در لیگ دسته یک کشور هم قهرمان زودهنگام مشخص شده و باقی تیم ها برای سهمیه لیگ برتر و یا بقا تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سرنوشت صعود تیم دوم به لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شده و در هفته سی‌و سوم لیگ دسته اول که روز عید غدیر برگزار شد، مس رفسنجان صدرنشین جدول با پیروزی یک - صفر مقابل تیم نود ارومیه 66 امتیازی شد و با توجه به شکست مس کرمان جدی‌ترین رقیبش در راه کسب عنوان قهرمانی مقابل تیم آلومینیوم اراک، قهرمانی‌اش را در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ دسته اول مسجل کرد و جشن صعود گرفت.

صعود مس رفسنجان به لیگ برتر در‌حالی رخ داد که استان کرمان گل‌گهر سیرجان را به عنوان نماینده در لیگ برتر دارد، نماینده‌ای که البته در انتهای جدول برای بقا می‌جنگد.

حالا با صعود مس رفسنجان و حضور گل‌گهر سیرجان در سطح اول فوتبال کشور، کرمانی‌ها صاحب 2 سهمیه شده‌اند و امیدوارند تیم مس کرمان هم به لیگ برتر صعود کند تا اتفاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان با رکورد عجیب 3 تیم فوتبال در لیگ بیستم؟!

کرمان با رکورد عجیب 3 تیم فوتبال در لیگ بیستم؟!