مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-10اقتصادي

کشف 40 میلیارد تومان کالای احتکاری در ری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: 180 هزار ورقه ام دی اف احتکار شده به ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان در طرح نظارتی بازدید از انبارهای شهرستان ری کشف شد.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: در راستای طرح نظارتی بازدید از مراکز نگهداری کالا در سطح شهرستان، بازرسان اداره صمت یک انبار با موجودی 180 هزار ورقه ام دی اف در شهرک صنعتی خاوران شناسایی و کشف کردند.

وی با بیان اینکه تمام کالاهای موجود در انبار احتکار شده بود، گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود 400 میلیارد ریال است که به دلیل احتکار از سوی صاحب کالا توسط بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت های برنامه ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به صورت کامل رصد می کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 میلیارد تومان کالای احتکاری در ری

کشف 40 میلیارد تومان کالای احتکاری در ری