مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-10اقتصادي

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروگفت: با حمایت وزارت صمت، گمرک و همکاری زنجیره تامین در هفته آینده ، تکمیل و تجاری سازی 35 هزار دستگاه از خودرو های دارای کسری در دستور کارقرار دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایران خودرو، فرشاد مقیمی با رد شائبه احتکار خودرو در پارکینگ این خودروساز گفت: طی دو سال گذشته برخی از افراد به ویژه در فضای مجازی احتکار خودرو توسط خودرو ساز را طرح کرده اند که این موضوع صحت ندارد.

وی با اشاره به تحریم های صنعت خودرو، تصریح کرد: دو سالی که تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو اعمال شده، برای جلوگیری از هدر رفت ظرفیت های تولید و توان نیروی انسانی، با وجود کسری برخی قطعات، تولید را متوقف نکرده ایم.

برخی از قطعات های های تک و الکترونیکی به دلیل مشکلات ارزی با تأخیر از گمرک ترخیص شد و در این مقطع برای استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید و زمان، ناچاریم خودروها را با وجود کسری قطعات تولید کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه این خودروها پس از روند مراحل تولید به کف کارخانه منتقل می شوند و پس از ترخیص قطعات مورد نیاز، در اولین فرصت تکمیل و به مشتریان تحویل داده می شود خاطرنشان کرد: این اقدام موجب می شود تا سرعت تجاری سازی و تکمیل خودروها نیز افزایش یافته و متعاقب آن تیراژ تولید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو