مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-10ورزشي

توسعه سرانه ورزشی با مشارکت بخش خصوصی در قم


مدیرکل ورزش و جوانان قم بر لزوم توسعه سرانه ورزشی استان با مشارکت بخش خصوصی خبرداد.

- رسول منعم در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار ضمن تقدیر از اقدامات شایسته اصحاب رسانه بیان کرد: استان قم دارای ظرفیت های مناسبی چون به دلیل داشتن ظرفیت های مناسب مانند برخورداری از 115مکان ورزشی سرپوشیده و روباز، 329 باشگاه خصوصی و ظرفیت 51 هزار نفری جمعیت سازمان یافته ورزشکاران بومی و 47هیئت ورزشی و 35سازمان مردم نهاد متشکل از جوانان است.

وی در ادامه در تشریح سرانه ورزشی استان گفت: تا پایان سال 91 تعداد 79مکان ورزشی به میزان 218 هزار متر مربع در سطح استان وجود داشت که به لطف حمایت های صورت گرفته در طول هرسال 30مکان ورزشی به فضاهای ورزشی استان اضافه شده است که سرانه ورزشی از 19صدم به 24صدم افزایش یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در بیان اقدامات انجام گرفته از سمت این سازمان گفت: در سال گذشته مجموعه پیامبر اعظم(ص) با زیر بنای 8 هزار متری با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد؛ همچنین 3خانه جوان در بخش های کهک، دستجرد و پردیسان به بهره برداری رسیده که سبب رشد و پویایی جوانان روستایی شده است.

منعم در ادامه با شاره به سایر اقدامات این سازمان بیان کرد: در سال گذشته 2هیئت ورزشی قایقرانی و شمشیر بازی به بدنه ورزش استان اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرانه ورزشی با مشارکت بخش خصوصی در قم

توسعه سرانه ورزشی با مشارکت بخش خصوصی در قم