مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-10اقتصادي

665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای ایلام مشغول به کار شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در دو سال گذشته 665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای استان ایلام مشغول به کار شده اند.

- نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آمارهای کشوری، حمل ونقل جاده ای از منظر ضریب اشتغال زایی مستقیم در میان 35 بخش اقتصادی کشور رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل، زمینه ساز اشتغال پایدار استان است چرا که بیش از 98 درصد از جا به جایی مسافر و کالا از محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: بیش از شش هزار و 994 راننده بر اساس کارت هوشمند در حال حاضر در بخش حمل و نقل جاده ای بار و مسافر به طور مستقیم فعالیت دارند.

دلخواه عنوان کرد: آمار اشتغالزایی این اداره کل طی سالهای 97 الی 98 بیش 665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای اعم از باری و مسافری و مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در چهارماهه سال جاری 34 نفر در بخش های مختلف حمل و نقل عمومی مشغول به کار شده اند که از این تعداد 16 نفر در بخش باری و مسافری و 18 نفر در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای ایلام مشغول به کار شدند

665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای ایلام مشغول به کار شدند