مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-10اقتصادي

ارائه طرح بازچرخانی آب برای رفع مشکلات آبی/آب سد بیجار کیفیت عالی دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان از ارائه طرح بازچرخانی آب برای رفع مشکلات آبی خبر داد و گفت: سالانه حدود سه میلیارد و 600 میلیون مترمکعب آب در استان استفاده شده و مابقی به دریا ریخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی ظهر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس گیلان در دفتر این خبرگزاری با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم بوده و در طول یک سال بالأخص در ایام کرونا یی زحمات بسیار کشیده و پل ارتباطی میان مسؤولان و مردم بودند که باید از زحمات این عزیزان همواره قدردانی کنیم.

وی با ابراز رضایت نسبی از وضعیت آب زراعی استان در دو سال گذشته گفت: وضعیت آبی در دو سال اخیر بسیار خوب و عالی بوده و کشاورزان در اکثر مناطق مشکلی نداشتند زیرا رهاسازی آب به موقع انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان با اشاره به رهاسازی حدود د و میلیارد مترمکعب در سال زراعی امسال افزود: با هماهنگی های صورت گرفته امسال دو ماه زودتر آب را رهاسازی کرده و در بهار دو برابر حد ظرفیت سفیدرود در جهت کنترل سیلاب ها، آب را رهاسازی کردیم که بسیار قابل توجه است.

خرمی با اذعان به اینکه اراضی شالیزارهای منطقه فومنات از کانال فومنات آب گیری می کنند، تصریح کرد: در منطقه فومنات در حوزه تأمین آب کشاورزی دارای مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح بازچرخانی آب برای رفع مشکلات آبی/آب سد بیجار کیفیت عالی دارد

ارائه طرح بازچرخانی آب برای رفع مشکلات آبی/آب سد بیجار کیفیت عالی دارد