مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-10اقتصادي

آیا از مهم ترین راز خرید نهال گردو و نهال بادام مطلع هستید ؟


امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی نا مناسب ، خرید نهال پر سود و با کیفیتی که بتواند برای کشاورز و باغدار سود زیادی در سال های ابتدایی به همراه داشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

- از همین جهت در ابتدا می بایست توجه ویژه ای به ارتفاع محل کاشت و منطقه ی آب و هوایی خود داشته باشید و سپس اقدام به خرید نهال کنید تا بتوانید خرید نهالی کاملا سازگار با منطقه ی جغرافیایی خود را انجام داده باشید .

امروزه در بین ارقام نهالی که کاشت می شود ، آن دسته از نهال هایی میتوانند پر سود واقع شوند که قابلیت تبدیل شدن به خشکبار را داشته باشند.

ارقام نهالی همچون نهال گردو و نهال بادام را می توان به طور کل نام برد که در ایران بهترین گزینه جهت خرید و پرورش می باشند.

حال در این میان نهال گردو و نهال بادام هم سرانه ی مصرف مغز آن ها بالا می باشد و هم قابلیت صادرات به کشور های همسایه را دارا می باشند.

اکنون قصد داریم به معرفی بهترین نهال‌های گردو و نهال‌های بادام بپردازیم تا به این طریق پر سودترین خرید نهال را تجربه کنید.

معرفی بهترین ارقام نهال گردو در ابتدا لازم است ارتفاع محل کاشت مورد نظر خود را برسی کنید و سپس اقدام به خرید نهال گردو کنید .

برای مثال نهال گردو چندلر از ارتفاعی حدودا 600 متر تا 1500 متر قابل کاشت می باشد و در ارتفاعات بالا باردهی خوبی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا از مهم ترین راز خرید نهال گردو و نهال بادام مطلع هستید ؟

آیا از مهم ترین راز خرید نهال گردو و نهال بادام مطلع هستید ؟