مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-10اقتصادي

استاندارد ملی به معنی چشم پوشی از استاندار بین المللی نیست


وزیر نفت با بیان اینکه استاندارد ملی به معنی چشم پوشی از استاندار بین المللی نیست،گفت:هدف نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت تعامل با جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 20 مردادماه) در آیین اهدای نخستین گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات صنعت نفت اظهار کرد: ما اکنون در وضعی هستیم که ارتباطمان با دنیا ضعیف است، اما به محض برقراری ارتباط این نهاد باید به عنوان یک نهاد معتبر بین المللی با دنیا ارتباط داشته باشد و آنچه صادر می شود مورد قبول باشد.

وی تصریح کرد: من این اقدام را گامی بزرگ می دانم شاید بتوانم بگویم این یک نقطه مهمی از اهداف ما بوده است و اگر بگویم راه اندازی چنین نهادی از آرزوهای من بوده است بزرگ نمایی نکرده ام، این گام نقطه ای مهم و اثرگذار در توسعه فناوری ملی در صنعت نفت به شمار می آید.

وزیر نفت تاکید کرد: ما با این نهاد نه تنها می توانیم برای تجهیزات و کالاهای صنعت نفت در سطح بین المللی گواهینامه صادر کنیم بلکه این گواهینامه در سطح بین المللی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هیچکس نمی تواند بگوید استانداردها را رعایت نکنید زنگنه ضمن قدرانی از تلاش همه افراد دخیل در این راه دشوار و راه اندازی نخستین نهاد صدور گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات، گفت: به جامعه فنی و صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد ملی به معنی چشم پوشی از استاندار بین المللی نیست

استاندارد ملی به معنی چشم پوشی از استاندار بین المللی نیست