مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-10حوادث

شناسایی 42 تصرف غیرقانونی اراضی طبیعی در البرز


فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: اولویت اول این یگان پیشگیری از تصرفات غیرقانونی است ولی در صورت بروز این تخلفات موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و برخورد قانونی لازم با متخلف صورت می گیرد.

- ایسنا/البرز فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: اولویت اول این یگان پیشگیری از تصرفات غیرقانونی است ولی در صورت بروز این تخلفات موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و برخورد قانونی لازم با متخلف صورت می گیرد.

سرهنگ فرامرز نیکزاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیشگیری از تصرفات غیرقانونی و مقابله با تجاوز به عرصه های طبیعی و ملی یکی از وظایف اصلی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز است گفت: بر این اساس از ابتدای سال تا 14 مرداد امسال در مجموع 42 فقره تصرف غیرقانونی در عرصه های طبیعی استان شناسایی شده است.

وی توضیح داد: اولویت اول این یگان پیشگیری از تصرفات غیرقانونی است ولی در صورت بروز این تخلفات موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و برخورد قانونی لازم با متخلف صورت می گیرد.

وی افزود: گشت های یگان حفاظت منابع طبیعی البرز به صورت مستمر و هدفمند در عرصه های طبیعی استان گشت زنی دارند و در صورت مشاهده تصرفات غیرقانونی به سرعت نسبت به رفع تصرفات اقدام می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 42 تصرف غیرقانونی اراضی طبیعی در البرز

شناسایی 42 تصرف غیرقانونی اراضی طبیعی در البرز