مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-10سياسي

رسیدگی به تخلفات 133راننده و شرکت حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به تخلفات 103 راننده و 30 شرکت حمل و نقل بخش حمل و نقل عمومی جاده ای این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در جلسات کمیسیون ماده 11 و 12 استانی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به تخلفات 103 راننده و 30 شرکت حمل و نقل بخش حمل و نقل عمومی جاده ای این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در جلسات کمیسیون ماده 11 و 12 استانی خبر داد.

تیمور باقری اظهار کرد: در این مدت هفت جلسه مربوط به کمیسیون ماده 11 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان و تعداد هفت جلسه مربوط به کمیسیون ماده 12 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده ای در استان برگزار شده است.

وی عمده تخلفات رانندگان سیستان و بلوچستان را در این مدت کسر تجهیزات ایمنی و عدم رعایت بخشنامه های صادره از سوی سازمان ذکر کرد و افزود: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه، در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به تخلفات 133راننده و شرکت حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

رسیدگی به تخلفات 133راننده و شرکت حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان