مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-10بين الملل

پلیس پورتلند اعلام شورش کرد


جمعیت حدود 200 نفری که شامگاه یکشنبه در ساختمان اتحادیه پلیس پورتلند شمالی رژه رفته بودند، در هفتاد و چهارمین شب اعتراضات این شهر، به سرعت توسط پلیس عقب رانده و پراکنده شدند.

- جمعیت حدود 200 نفری که شامگاه یکشنبه در ساختمان اتحادیه پلیس پورتلند شمالی رژه رفته بودند، در هفتاد و چهارمین شب اعتراضات این شهر، به سرعت توسط پلیس عقب رانده و پراکنده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اورگن لایو ، ویدئوهای صحنه اعتراضات نشان می دهد پلیس در حالی که سعی داشته معترضانی که به سمت پلیس شی ء پرتاب می کردند را عقب بنشاند، این اجتماع را یک شورش اعلام کرده است.

در صحنه ای هم یک آتش بازی بزرگ بین معترضان نمایان می شود که پلیس پاسخ آن را با مهمات کنترل جمعیت داد.

این رخداد یک روز پس از اعتراضات شنبه شب در همین مکان اتفاق می افتد که عمدتاً مسالمت آمیز بود، تا اینکه گروه کوچکی از افراد داخل ساختمان اتحادیه پلیس در پورتلند شمالی، آتش روشن کردند.

درگیری شنبه که تا ساعات اولیه صبح یکشنبه به طول انجامید، پلیس را برانگیخت که اعلام شورش کرده و با استفاده از مهمات ضربه ای و زور فیزیکی، به سمت جمعیت پیشروی کند؛ الگویی که در چند شب اخیر که طی آن ها گروه کوچکی پلیس را از طریق آسیب به اموال و پرتاب اشیاء به مأموران، تحریک می کنند، فاش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پورتلند اعلام شورش کرد

پلیس پورتلند اعلام شورش کرد