مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-10پزشكي

پاک شدن تمامی بخش های کرونایی بیمارستان قائم(عج)


مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد گفت: تمامی بخش های کرونایی این مرکز به جز بخش مغز و اعصاب تا آخر هفته جاری پاک می شود.

- مشهد ـ مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد گفت: تمامی بخش های کرونایی این مرکز به جز بخش مغز و اعصاب تا آخر هفته جاری پاک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خداپرست گفت: با توجه به به تصمیم ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا مرکز درمانی بیمارستان قائم (ع) در حال تبدیل شدن به وضعیت عادی است، هرچند کرونا موجب نشده که در این دوره بحرانی فقط این گروه از بیماران دیده شوند و خدمات درمانی به سایر بیماران ارائه نشود.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد با اشاره به اینکه تمامی بخش های کرونایی این مرکز به جز بخش مغز و اعصاب تا آخر هفته جاری پاک می شود و بیماران کرونایی این مرکز درمانی هم به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل می شوند، بیان کرد: خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) از ابتدای شیوع ویروس کرونا بی نقص در حال انجام بوده و هست و این موضوع تحت الشعاع بیماران کرونایی قرار نگرفته است.

وی افزود: تمامی بخش های کرونایی این مرکز درمانی به جز بخش مغز و اعصاب تا آخر هفته جاری پاک می شود، همچنین بیمارستان قائم (عج) جهت برگزاری کلاس های عملی استاژرها آماده شده و تمامی بخش های غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک شدن تمامی بخش های کرونایی بیمارستان قائم(عج)

پاک شدن تمامی بخش های کرونایی بیمارستان قائم(عج)