مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-10ورزشي

ووشوی خراسان شمالی ظرفیت حضور در لیگ های برتر کشور را دارد


رییس هیأت ووشو شهرستان شیروان با اشاره به وجود استعدادهای درخشان و بی نظیر در جوانان خراسان شمالی، تیم داری را به عنوان راه کاری جهت تشویق جوانان به رشته ووشو دانست.

- بجنورد- رییس هیأت ووشو شهرستان شیروان با اشاره به وجود استعدادهای درخشان و بی نظیر جوانان خراسان شمالی، تیم داری را به عنوان راه کاری جهت تشویق جوانان به رشته ووشو دانست.

مجتبی رضوانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از سال 87 که ورزش ووشو را وارد شهرستان شیروان کردم در سایه لطف خدای متعال و همت جوانان این شهرستان توفیقات قابل توجهی کسب کردیم.

رییس هیأت ووشوی شهرستان شیروان با اشاره به فعالیت دو ساله خود در این جایگاه تصریح کرد: جوانان شیروانی استعدادهای نابی در رشته های رزمی دارند و بسیاری از آن ها در مواجهه با بنده راه کسب مدال در مسابقات بین المللی را با توجه به موفقیت های شخصی اینجانب و دو مدال نقره ای که در مسابقات بین المللی ترکیه (2011) و گرجستان (2012) کسب نمودم را جست جو می کنند.

وی در ادامه افزود: از برگزاری یک کلاس در سال های نه چندان دور به 5 کلاس در بخش آقایان و یک کلاس در بخش بانوان رسیده ایم که این نشان از استقبال بی نظیر جوانان شیروانی از فعالیت در این رشته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوی خراسان شمالی ظرفیت حضور در لیگ های برتر کشور را دارد

ووشوی خراسان شمالی ظرفیت حضور در لیگ های برتر کشور را دارد