مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-10اقتصادي

MTN سهمش را در ایرانسل و اسنپ می فروشد تا به بورس نیویورک برود


استراتژی خروج شرکت ام تی ان، از خاورمیانه ابتدا با فروش نمایندگی های آن در افغانستان، سوریه و یمن آغاز می شود و سپس طی 3 تا 5 سال 49 درصد سهام این شرکت در اپراتور تلفن همراه ایرانسل به فروش خواهد رسید.

- MTN سهمش را در ایرانسل و اسنپ می فروشد تا به بورس نیویورک برود استراتژی خروج شرکت ام تی ان، از خاورمیانه ابتدا با فروش نمایندگی های آن در افغانستان، سوریه و یمن آغاز می شود و سپس طی 3 تا 5 سال 49 درصد سهام این شرکت در اپراتور تلفن همراه ایرانسل به فروش خواهد رسید.

بزرگترین اپراتور تلفن همراه آفریقا از آغاز فروش سهامش در شرکت‌های ایرانی اسنپ و ایرانسل بر پایه اجرای برنامه خروج از بازار خاورمیانه و تحقق رویای ثبت این شرکت در بورس نیویورک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، رالف موپیتا، مدیر مالی ام‌تی‌ان(MTN) گفته است که این شرکت سهام خود در شرکت ایرانی اسنپ را به زودی خواهد فروخت چراکه بر پایه استراتژی جدید ام‌تی‌ان، کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی دیگر جزء اهداف اصلی سرمایه‌گذاری این شرکت و حوزه اصلی فعالیت آن قرار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران یورو نیوز نوشت: شرکت چند ملیتی ام‌تی‌ان در حال حاضر مالک 43 درصد سهام شرکت اسنپ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

MTN سهمش را در ایرانسل و اسنپ می فروشد تا به بورس نیویورک برود

MTN سهمش را در ایرانسل و اسنپ می فروشد تا به بورس نیویورک برود