مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-10اقتصادي

84 درصد برنامه توسعه گلخانه های کشور محقق شد


مجری طرح توسعه گلخانه های وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی چهار سال گذشته 8350 هکتار توسعه گلخانه انجام شده که بیش از 84 درصد تحقق برنامه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش سالم پور مجری طرح توسعه گلخانه های وزارت جهاد کشاورزی امروز در نشستی خبری با بیان اینکه طرح توسعه گلخانه ها یک برنامه 10 ساله اقتصاد مقاومتی است، گفت: اجرای این طرح از سال 95 آغاز شده و تا افق 1404 ادامه دارد ضمن اینکه طی چهار سال گذشته 8350 هکتار توسعه گلخانه ها انجام شده که بیش از 84 درصد تحقق برنامه صورت گرفته است.

وی افزود: برای سال 99 برنامه توسعه 4600 هکتار گلخانه پیش بینی شده ضمن اینکه تسهیلات بانکی با سود پایین، برای این منظور و برای سال جاری 4,000 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گلخانه ها در نظر گرفته شده است.

در ادامه رحمت الله پریچهر مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مصرف روغن های خوراکی در کشور بیش از 18 کیلوگرم است، گفت: توصیه ما به مردم این است که برای حفظ سلامت خود مصرف سرانه روغن زیتون را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه هر فرد باید روزانه 15 تا 20 گرم روغن زیتون مصرف کند، گفت: با افزایش سرانه مصرف این روغن، میزان مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی و عروقی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد برنامه توسعه گلخانه های کشور محقق شد

84 درصد برنامه توسعه گلخانه های کشور محقق شد