مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-10پزشكي

یک سوم از کودکان آمریکاییِ مبتلا به کرونا، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اعلام کرد: یک سوم از کودکان مبتلا به کووید-19 که در بیمارستان های این کشور بستری شده اند به درمان در بخش مراقبت های ویژه نیاز پیدا کرده اند.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اعلام کرد: یک سوم از کودکان مبتلا به کووید-19 که در بیمارستان های این کشور بستری شده اند به درمان در بخش مراقبت های ویژه نیاز پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا آمده است: از هر سه کودک مبتلا به بیماری کووید-19 در ایالات متحده که در بیمارستان پذیرش شده اند حدود یک نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته است.

طبق اعلام این مرکز، بزرگسالان آلوده به کروناویروس جدید و بستری شده در بیمارستان نیز به همین میزان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار می گیرند.

هرچند، بزرگسالان مبتلا به کووید-19 حدود 20 برابر بیش از کودکان احتمال دارد که به خدمات بیمارستانی نیاز پیدا کنند.

در گزارش این مرکز آمده است: اگرچه میزان فزاینده پذیرش بیماران کووید-19 در میان کودکان در مقایسه با بزرگسالان پایین است اما احتمال ابتلای کودکان به نوع شدید بیماری کووید-19 وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونایتدپرس، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا در دوره زمانی حدودا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم از کودکان آمریکاییِ مبتلا به کرونا، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند

یک سوم از کودکان آمریکاییِ مبتلا به کرونا، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند