مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-10بين الملل

تحرکات امارات برای سرقت طلای لیبی با همدستی «خلیفه حفتر»


برخی منابع خبری از تحرکات امارات با هماهنگی ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده نیروهای شرق لیبی برای سرقت طلای جنوب لیبی گزارش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه از دیدار پنهانی مقامات عالی رتبه امارات با مسئولان لیبی از جمله صدام پسر خلیفه حفتر و فرمانده شبه نظامیان طارق بن زیاد و عبدالرحمن الکیلانی فرمانده گردان السلام در شهر الکفره واقع در دورترین نقطه جنوب لیبی خبر دادند.

طبق گزارش وبگاه عربی 21 ، به گفته این منابع، مسئولان اماراتی با یک هواپیمای ویژه وارد شرق لیبی شده سپس به همراه پسر حفتر به جنوب این کشور رفته و در جلسه ای شرکت کردند که هدف از آن دستیابی به توافقی سه جانبه در خصوص انتقال مقادیر زیادی طلای استخراج شده از کوه العوینات واقع در مثلث مرزی بین لیبی، سودان و مصر به امارات بوده است.

قرار است انتقال طلای لیبی به امارات تحت نظارت شخصیت های اماراتی که بر فعالیت شرکت های مسئول استخراج طلا در این طلا نظارت دارند، صورت گیرد.

این منابع همچنین گفتند که توافق مذکور شامل تجهیز شبه نظامیان السلام در شهر الکفره به چندین خودروی شاسی بلند، مقادیری سلاح های ویژه این خودروها و شبه نظامیانی است که تأمین امنیت انتقال طلا به امارات را بر عهده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات امارات برای سرقت طلای لیبی با همدستی «خلیفه حفتر»

تحرکات امارات برای سرقت طلای لیبی با همدستی «خلیفه حفتر»