مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-10فناوري

آزمایشگاه تخصصی مودم VDSL راه اندازی شد


آزمایشگاه تخصصی مودم VDSL با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ICT راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این فعالیت پژوهشی از ابتدای سال 1398 آغاز و پس از مطالعه استانداردها و مستندات فنی موجود در این زمینه، امسال -در سال جهش تولید - با همت و تلاش کارشناسان اداره آزمایشگاه فناوری ارتباطات به بهره برداری رسید.

به منظور راه انداری این آزمایشگاه، قابلیت های تجهیزات موجود در آزمایشگاه ADSL که در سالهای پیش در پژوهشگاه ایجاد شده بود، بررسی و با طراحی بستر مناسب برای آزمون، امکان ارتقای شرح خدمات آزمایشگاه موجود برای ایجاد آزمایشگاه آزمون VDSL میسر شد.

با افزایش سرعت شبکه­ های اینترنتی، کاربران تمایل دارند تا از خدمات و سرویس­های جدید ارائه شده در این شبکه­ ها با سرعت بالا استفاده کنند، لذا کیفیت و کار­آمدی تجهیزات مورد استفاده در اینگونه شبکه­ ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با توجه به استفاده روزافزون از مودم VDSL در دنیا و رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران در ارتقای تجهیزات و خدمات اینترنت ثابت به VDSL و توجه تولیدکنندگان داخلی به تولید این محصول و همچنین واردات روز افزون آن، نیاز به آزمایشگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی مودم VDSL راه اندازی شد

آزمایشگاه تخصصی مودم VDSL راه اندازی شد