مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-10اقتصادي

آغاز خرید اقساط کالای خانگی توسط بازنشستگان تا 2 هفته آتی


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 14 شرکت صندوق بازنشستگی در مسیر ورود به بازار سرمایه هستند گفت: در عرضه های آتی هم اولویت اول این است که بازنشستگان سهام دار شوند.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 14 شرکت صندوق بازنشستگی در مسیر ورود به بازار سرمایه هستند گفت: در عرضه های آتی هم اولویت اول این است که بازنشستگان سهام دار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 14 شرکت صندوق بازنشستگی در مسیر ورود به بازار سرمایه هستند گفت: پیگیری های هفتگی انجام می دهیم، برخی شرکت ها آمادگی ورود به بورس را نداشتند و نیاز به اصلاح ساختار مالی دارند و باید میزان تولید و فروش و اطلاعات آنها شفاف شود تا سازمان بورس با حضور آنها در بازار سرمایه موافقت کند.

وی افزود: این مسیر را پیگیری کردیم و خوشبختانه در اردیبهشت ماه پگاه گیلان و صندوق ETF خودمان نیز هفته قبل در بورس عرضه شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

افتخاری با بیان اینکه ابتدا زمینه دریافت سهام برای بازنشستگان خودمان را فراهم کردیم و 96 هزار و 500 بازنشسته ثبت نام کردند و وام با اقساط یکساله برای خرید سهام صندوق ETF به آنها اعطا شد.

از ابتدا هم سهام در اختیارشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید اقساط کالای خانگی توسط بازنشستگان تا 2 هفته آتی

آغاز خرید اقساط کالای خانگی توسط بازنشستگان تا 2 هفته آتی