مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-10سياسي

بزودی یک مقام بلندپایه ایرانی به لبنان سفر می کند


سفر یکی از مقامات بلندپایه کشور به لبنان در حال برنامه ریزی است و طی روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام موسی کاظم و همچنین روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: باید از زحمات و تلاش های خبرنگاران در زمینه روشنگری در کشور تشکر کنم و امیدوارم همچنان در سنگر اطلاع رسانی بدرخشند.

موسوی ادامه داد: در روزهای آتی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خواهیم داشت که باید قدردان این افراد باشیم که برای اسلام و ایران متحمل رنج و شکنجه شدند.

وی گفت: همچنین سالروز کودتای 28 مرداد را در پیش داریم که این رویه آمریکایی ها بوده که همواره دخالت در امور کشور ما و جهان را داشتند و جالب است امروز مقام های این کشور، ایران را متهم به دخالت در انتخابات کشور خود می کنند.

موسوی با اشاره به حادثه لبنان و انفجار بندر بیروت گفت: حادثه لبنان بسیار غم انگیز بود، ریشه های این حادثه در دست بررسی است اما ایران از ساعات اولیه در کنار دولت و ملت لبنان حاضر شد و وزیر امور خارجه و رییس جمهور با همتایان لبنانی خودشان تماس گرفتند و رییس جمهور نیز دستور تشکیل یک تیمی متشکل از چند تن از وزرا را دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی یک مقام بلندپایه ایرانی به لبنان سفر می کند

بزودی یک مقام بلندپایه ایرانی به لبنان سفر می کند