مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-08سياسي

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است


خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگران زمان خویش هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون و مرهون تلاش ها و زحمات آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم روز خبرنگار و جشن عید غدیردر مصلی جمعه گناوه اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ همه انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند.

امام جمعه گناوه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد همه شهدا بویژه شهدای اهل قلم و شهید محمود صارمی افزود: شغل خبرنگاری شغل مقدسی است و خبرنگاران تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و انجام وظیفه هستند.

وی گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگران زمان خویش هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون و مرهون تلاش ها و زحمات آنها است.

وی بیان کرد: خبرنگاران صدای مردم هستند و مسائل و مشکلات مردم را به منظور رفع آنها به گوش مسئولان می رسانند که این اطلاع رسانی باعث کاهش مشکلات جامعه می شود.

امام جمعه با اشاره به نقش رسانه ها در در ایام کرونا گفت: نقش تأثیرگذار رسانه ها در مقابله با ویروس کرونا بر همگان مشهود و آشکار است و در اطلاع رسانی پیرامون مقابله با این ویروس تلاش بسیار زیادی کردند که اگر اطلاع رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است