مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-08سياسي

ایجاد نشاط اجتماعی از رسالت های مهم خبرنگاران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: ایجاد نشاط اجتماعی، امید و سرزندگی در جامعه از رسالت های مهم امروز خبرنگاران است، چرا که ناامیدی افسردگی به دنبال دارد و نتیجه افسردگی، - افزایش آسیب های اجتماعی است.

سید احمد احمدی زاده که به مناسبت چهلمین سال تاسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار با همراهی کیوان نیازی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس از خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه فارس بازدید و با رییس، سردبیر و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت و گو داشت، با اشاره به چالش و بحران هایی که از ابتدای سال گذشته تاکنون در فارس حادث شده است، گفت: سال 98 را با سیل و خسارت گسترده ناشی از آن در فارس آغاز کردیم و پس از آن در مقاطع مختلف شاهد بروز آتش سوزی، حمله ملخ و زلزله بودیم.

احمدی زاده با اشاره به اینکه اجرای یک طرح تقسیمات کشوری، در هر منطقه ممکن است با اعتراض و تجمع مواجه باشد، گفت: سال گذشته هفت مورد تقسیمات کشوری در استان فارس اجرا و هفت شهرستان جدید ایجاد شد، حال آنکه هیچ موردی از درگیری و تحصن را شاهد نبودیم.

او برگزاری انتخابات های مختلف را از دیگر رویدادهای یکسال گذشته در فارس دانست و با بیان اینکه تمام رویدادهای یاد شده، به احسن وجه مدیریت شد، شیوع کرونا در کشور و به تبع آن استان فارس را پایان بخش سال 98 ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نشاط اجتماعی از رسالت های مهم خبرنگاران است

ایجاد نشاط اجتماعی از رسالت های مهم خبرنگاران است