مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-08بين الملل

5 کشته در کره جنوبی بر اثر رانش زمین


مقامات محلی در جنوب پایتخت کره جنوبی گزارش داده اند که حادثه رانش زمین که بر اثر بارش شدید باران در این منطقه به وقوع پیوسته، پنج کشته بر جا گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری، مقامات محلی در جنوب شهر سئول، پایتخت کره جنوبی امروز (شنبه)، گزارش دادند حادثه رانش زمین که بر اثر بارش شدید باران در این منطقه به وقوع پیوسته، پنج کشته بر جا گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیونهاپ ، خبر گزاری رسمی کره جنوبی، حادثه رانش زمین موجب دفن شدن پنج خانه در روستایی در شهرستان گوکسئونگ در 400 کیلومتری جنوب سئول شد.

   گزارش این خبر گزاری حاکی از آن است که این حادثه روز گذشته (جمعه) در ساعت 8:29 شب (به وقت محلی) رخ داده است.

  بر اساس این گزارش مردی حدوداً 50 تا 60 ساله و دو زن 60 تا 80 ساله یک ساعت بعد از این حادثه نجات داده شدند اما در بیمارستان جان باختند.

   مقامات این شهرستان گفته اند، دو نفر از شهروندان این منطقه در زیر آوار مانده و یکی از آنها نیز ساعت 8:15 صبح امروز (شنبه به وقت محلی) از زیر آوار بیرون آورده شد اما در بیمارستان جان باخت.

    تیم امداد و نجات کار خود را قبل از نیمه های شب به دلیل خطر رخ دادن حادثه رانش جدید دیگری متوقف کرده اند؛ زیرا بر اساس گزارش هایی باران همچنان سیل آسایی همچنان در حال بارش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته در کره جنوبی بر اثر رانش زمین

5 کشته در کره جنوبی بر اثر رانش زمین