مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-08پزشكي

در مناطق 11 ،16 و 18 کلینیک درمانی ایجاد می شود


مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت روان در منطقه 2، کلینیک درمانی در منطقه 9 درباره ایجاد کلینیک هایی در دیگر مناطق و همکاری شهرداری با سازمان نظام پزشکی توضیح داد.

- مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت روان در منطقه 2، کلینیک درمانی در منطقه 9 درباره ایجاد کلینیک هایی در دیگر مناطق و همکاری شهرداری با سازمان نظام پزشکی توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید چوبینه با بیان اینکه فضای فیزیکی و ساختمانی مرکز جامع سلامت روان در منطقه 2 در حال استفاده است اما افتتاح آن با حضور شهردار تهران به زودی انجام خواهد شد، گفت: فعالیت این مرکز به لحاظ نرم افزاری و اموری که باید توسط متخصصان و شورای تخصصی حوزه روانشناسی و روانپزشکی انجام شود، از حدود پنج ماه گذشته و با شیوع کرونا آغاز شد.

وی درباره افتتاح کلینیک منطقه 9 اظهارکرد: این کلینیک جامع در حوزه بهداشتی درمانی خدمات مختلفی از جمله آزمایشگاه، فیزیوتراپی، داروخانه، بینایی سنجی، اورژانس، بخشهای تخصصی زنان کودکان و تخصص های داخلی و عفونی ارائه می دهد.

چوبینه ادامه داد: ساختمان این کلینیک توسط شهرداری منطقه 9 آماده شده است و شرکت شهر سالم تجهیزات لازم را در آن مستقر کرده و هفته آینده با حضور شهردار تهران افتتاح خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناطق 11 ،16 و 18 کلینیک درمانی ایجاد می شود

در مناطق 11 ،16 و 18 کلینیک درمانی ایجاد می شود