مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-08سياسي

عیدی در روز عید/آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد


در عید غدیرخم 110 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در عید ولایت عید غدیرخم و با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده تیپ 48 فتح، رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان استانی 110 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

در این مراسم باشکوه، اسماعیل جمیاری با تبریک این روز مبارک و و گرامیداشت روز خبرنگار گفت:   سازمان زندان ها در کنار نگهداری از زندانیان وظایف مهم و سنگین از جمله بازپروری مجرمین و باز اجتماعی شدن آنها را دارد و به دنبال این هستیم که با برگزاری کلاس های احکام، حرفه آموزی و خدمات بهداشتی و درمانی زمینه فراهم کردیم که زندانی از گذشته خودش پشیمان شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مراکز بهداشتی به کمک زندان های استان بیایند، گفت: بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد هستند که ناخواسته به زندان آمدند که از خیرین تقاضا داریم که به یاری ستاد دیه و زندانیان بیایند و گذشت کنند تا زمینه آزادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه خانواده زندانیان که دغدغه مسوولان و سازمان زندانیان است، گفت: خانواده زندانیان هیچ نقشی در ارتکاب جرم ندارد بیاییم حساب آنها را از زندانیان جدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی در روز عید/آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد

عیدی در روز عید/آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد