مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-08سياسي

«غدیر خم» میثاق شیعیان است/ شیعه حضرت علی (ع) افتخاری بزرگ


امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه غدیر خم عید میثاق شیعیان است، گفت: ما امروز به شیعه بودن حضرت علی(ع) افتخار می کنیم چرا که شیعیان رستگاران عالم هستند.

- دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه غدیر خم عید میثاق شیعیان است، گفت: ما امروز به شیعه بودن حضرت علی(ع) افتخار می کنیم چرا که شیعیان رستگاران عالم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح شنبه در آیین جشن بزرگ غدیر مردم شهر دامغان به میزبانی مسجد قدس با بیان اینکه غدیر خم عید میثاق شیعیان است، تاکید کرد: از دیدگاه آیات و روایات چهار عید برای شیعیان وجود دارد که غدیر خم بزرگترین آن ها است.

وی با بیان اینکه غدیر عید ولایت است و باید این عید عظیم در شأن منزلت امیرالمومنین علی (ع) و شیعیان آن حضرت گرامی داشته شود، افزود: غدیر خم به عنوان عید الله اکبر محسوب می شود زیرا عید ولایت علی (ع) است و ما به شیعه بودن آن حضرت افتخار می کنیم زیرا شیعیان رستگاران عالم هستند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دین تولی می خواهد اگر تولی نباشد ویرانه ای نیست، تاکید کرد: پیامبر اسلام (ص) ترس نظامی نداشت و تنها ترس آن حضرت و در آن دوران از بابت امور سیاسی محسوب می شد چون اختلاف بین شیعه و سنی در آن مقطع زیاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غدیر خم» میثاق شیعیان است/ شیعه حضرت علی (ع) افتخاری بزرگ

«غدیر خم» میثاق شیعیان است/ شیعه حضرت علی (ع) افتخاری بزرگ