مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-08بين الملل

رژیم صهیونیستی در خاک آمریکا کارخانه گنبد آهنین احداث می کند


در حالی که رژیم صهیونیستی از خطر بروز بحران در صنایع نظامی خود در پی توافقنامه کمک های آمریکایی گله مند است، تل آویو از یک پروژه آمریکایی-اسراییلی برای احداث یک کارخانه تولید سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین در آمریکا خبر داد.

- در حالی که رژیم صهیونیستی از خطر بروز بحران در صنایع نظامی خود در پی توافقنامه کمک های آمریکایی گله مند است، تل آویو از یک پروژه آمریکایی-اسراییلی برای احداث یک کارخانه تولید سامانه پدافند موشکی "گنبد آهنین" در آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، مجله اسراییلی دیفنس آپدیت که شرکت لنس اند شیلد ال تی دی از سال 1978 درباره مسایل دفاعی منتشر می کند، نوشت: شرکت صنایع نظامی رافائل و شرکت تکنولوژی رایثیون پروژه ای را برای آغاز مشارکتی جدید که پیش از اتمام سال جاری میلادی کلید خواهد خورد، به امضا رساندند، این توافقنامه اولین مشارکت اسراییل خارج از مرزهای اراضی اشغالی و اولین مورد ساخت گنبد آهنین بیرون از این اراضی محسوب می شود.

یک منبع در شرکت رافائل اظهار کرد: کارگاه آمریکایی گنبد آهنین جهشی در درآمدها را برای اسراییل رقم خواهد زد به این شکل که در این توافق آتش بارهای گنبد آهنین به آمریکا و ارتش های همپیمان آن در کشورهای مختلف جهان فروخته خواهند شد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در خاک آمریکا کارخانه گنبد آهنین احداث می کند

رژیم صهیونیستی در خاک آمریکا کارخانه گنبد آهنین احداث می کند