مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-08ورزشي

برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران کمک می گیریم


تکواندو ایران در دنیا صاحب سبک است و برای آنکه بتوانیم به سهمیه های المپیک دست پیدا کنیم، نیاز داشتیم که از سطح فنی بالای آن بهره ببریم.

- مربی ایرانی تیم ملی تکواندو چین تایپه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: بعد از آنکه موفق نشدیم از سیستم رنکینگ سهمیه ای برای حضور در بازی های المپیک کسب کنیم، تمرکز خود را بر روی مسابقات قاره ای قرار دادیم و با توجه به اینکه در دو وزن 68- و 80- کیلوگرم نمایندگان ما جایگاه مناسبی در رنکنیگ المپیکی داشتند، روی این دو وزن برنامه ریزی لازم انجام شد.

غلامزاده ادامه داد: به همین منظور طی جلساتی که با سایر مربیان و مسئولان فدراسیون تکواندو داشتیم، تصمیم گرفتیم از تکواندو ایران به عنوان یکی از قدرتهای آسیا و جهان بهره ببریم و من در سفر به ایران و پس از رایزنی با مسئولان فدراسیون با امید عمیدی و آریان محمدی به چین تایپه برگشتم تا این نفرات در اردوها با ملی پوشان این کشور تمرین کرده و بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.

وی افزود: از ابتدا قرار بود این دو تکواندوکار دو ماه با ما تمرین کنند، ولی شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات باعث طولانی شدن حضور تکواندوکار ایرانی شد و قرار است تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در کنار ما تمرین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران کمک می گیریم

برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران کمک می گیریم