مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-08اقتصادي

تکمیل خط 7 مترو تهران تا شهریور 1400 / بومی سازی 95 درصد تجهیزات مترویی


مدیر عامل هلدینگ تخصصی نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: تا پیش از آنکه سپاسد وارد پروژه خط 7 مترو تهران شود، 95 درصد تجهیزات مترویی از خارج وارد می شد، - محمد رستمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هلدینگ تخصصی نیرو از زیرمجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا، در زمینه ساخت سدهای بزرگ، خطوط انتقال، راه آهن، تونل، مترو و غیره فعالیت می کند.

وی ادامه داد: هلدینگ نیرو، هلدینگ بزرگ پیمانکاری در بازار و صنعت ساخت پروژه های زیربنایی، سد و تاسیسات وابسته، شبکه های آبیاری، زهکشی و انتقال آب، حمل و نقل ریلی، نیروگاه و شبکه های انتقال برق ایفای نقش می کند.

* خط 7 مترو تهران بلندترین تونل مکانیزه مترو در کشور مدیر عامل هلدینگ تخصصی نیرو با اشاره به ورود موفق این هلدینگ به  پروژه خط 7 مترو تهران اظهار داشت: شرکت مهندسی سپاسد به عنوان یک شرکت پیشرو در پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه در خط 7 مترو تهران از سال 87 وارد کار شد تا یک پروژه خط ریلی کامل به همراه ایستگاه ها را اجرا کند.

رستمی با بیان این که فاز اول این پروژه به پایان رسیده است، توضیح داد: مدل این قرارداد در ابتدا به صورت EPCF توسط شرکت مهندسی سپاسد عقد قرارداد شد، اما با توجه به مشکلات تحریم و عدم امکان ارائه تضامین از سوی کارفرما، تغییری در قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط 7 مترو تهران تا شهریور 1400 / بومی سازی 95 درصد تجهیزات مترویی

تکمیل خط 7 مترو تهران تا شهریور 1400 / بومی سازی 95 درصد تجهیزات مترویی