مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-08دانش

رقابت 18 داوطلب کرونایی در آخرین روز آزمون ارشد/انتشار کلید سئوالات عصر امروز


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت 18 داوطلب مبتلا به کرونا در آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد سال 99 خبر داد و گفت: تعداد 6 نفر این داوطلبان در تهران هستند.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت 18 داوطلب مبتلا به کرونا در آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد سال 99 خبر داد و گفت: تعداد 6 نفر این داوطلبان در تهران هستند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد 89 هزار و 499 داوطلب در 64 رشته امتحانی از صبح امروز شنبه 18 مرداد رقابت خود را برای تصاحب صندلی های کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی رقابت خود را آغاز کردند و کلید سئوالات عصر امروز منتشر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 85 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند که 18 نفر آنها امروز در این آزمون رقابت خواهند کرد و 6 نفرشان در تهران هستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه روز گذشته دو نفر از همکاران این سازمان در بیمارستان مسیح دانشوری در آزمون فوق شرکت کردند، اعلام کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که مبتلا به بیماری کووید-19 شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 18 داوطلب کرونایی در آخرین روز آزمون ارشد/انتشار کلید سئوالات عصر امروز

رقابت 18 داوطلب کرونایی در آخرین روز آزمون ارشد/انتشار کلید سئوالات عصر امروز