مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-08سياسي

از سفرهای غیر ضروری به مازندران خودداری کنید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خواستار قطع سفرهای غیرضروری به استان شد.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خواستار قطع سفرهای غیرضروری به استان شد و گفت: شهروندان ساکن در سایر نقاط کشور باید نسبت به وضعیت قرمز کرونایی مازندران هوشیار باشند و از هرگونه سفر غیرضروری به این استان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین حسن نژاد افزود : به طور حتم رسانه ها و مسئولان استان های دیگر در آگاه سازی مردم نسبت به شرایط کرونایی استان مازندران تلاش کرده و می کنند ، ولی با این وصف ما شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در تعطیلات جاری در این استان هستیم.

وی با اشاره به موج تازه مسافرت ها به مازندران از روز پنجشنبه و تداوم آن با توجه به تعطیلی عید غدیر خم ، گفت : مسافران باید هوشیار باشند که توصیه های ما برای سلامتی خودشان و مردم استان های دیگر است.

معاون سیاسی استاندار مازندران از گردشگری به عنوان مهم ترین بخش اقتصادی استان یاد کرد و افزود : البته حضور پرشمار گردشگر در استان در شرایط عادی برای اقتصاد مازندران خوشحال کننده است ، اما در شرایط حاضر وضعیت به گونه ای دیگر رقم خورده و ناچاریم برای سلامتی مردم مازندران و استان های دیگر توصیه کنیم به شمال سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفرهای غیر ضروری به مازندران خودداری کنید

از سفرهای غیر ضروری به مازندران خودداری کنید