مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-08ورزشي

خوشبینم برای کمیسیون ورزشکاران IWF انتخاب شوم


ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری ایران گفت: خوشبینم به عنوان نماینده وزنه برداران ایران و دنیا در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) انتخاب شوم.

- ایسنا/کرمانشاه ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری ایران گفت: خوشبینم به عنوان نماینده وزنه برداران ایران و دنیا در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) انتخاب شوم.

حافظ قشقایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به انتخابش به عنوان کاندیدای ایران برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری، اظهارکرد: راه اندازی کمیسیون ورزشکارانIWF طرحی است که چندی پیش توسط دبیر فدراسیون وزنه برداری ایران پیشنهاد شد و مورد موافقت و تصویب فدراسیون جهانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این کمیسیون اعضای آن به نمایندگی از وزنه برداران دنیا در تصمیم گیری های IWF نقش خواهند داشت و پیشنهادات و انتقادات ورزشکاران این رشته را به گوش مسئولین فدراسیون جهانی می رسانند.

قشقایی اضافه کرد: طبق برنامه فدراسیون جهانی قرار بر این شد تا از کشورهای صاحب نام در وزنه برداری دو ورزشکار این رشته – یک نفر مرد و یک نفر زن- به عنوان کاندیدا برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران به این فدراسیون معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشبینم برای کمیسیون ورزشکاران IWF انتخاب شوم

خوشبینم برای کمیسیون ورزشکاران IWF انتخاب شوم