مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-08سياسي

مسئله این است ؛ گشایش اقتصادی برای «عموم» یا جهش طبقاتی «مطلعان» ؟


«گشایش اقتصادی در راه است» خبر و وعده ای است که چند روز اخیر از سوی روسای قوای مجریه و مقننه بیان شده و گفته شده قرار است در هفته جاری این خبر موجب رخ دادن اتفاقات خوب اقتصادی در کشور شود و آنقدر این خبر مهم هست که یکی از مشاوران رییس جمهور در توییتی به .

- «گشایش اقتصادی در راه است» خبر و وعده ای است که چند روز اخیر از سوی روسای قوای مجریه و مقننه بیان شده و گفته شده قرار است در هفته جاری این خبر موجب رخ دادن اتفاقات خوب اقتصادی در کشور شود و آنقدر این خبر مهم هست که یکی از مشاوران رییس جمهور در توییتی به همه مردم ایران توصیه می کند برا هر تصمیم اقتصادی یک هفته صبر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» مشکلات اقتصادی و تبعات آن موضوعی است که مدتهاست ذهن هر ایرانی را به خود مشغول کرده و روزی نیست به تحلیل و بررسی اخبار و موضوعات اقتصادی نپردازد.

در دو سال اخیر هم با توجه به تحولاتی که در سطح بین المللی رخ داده این فشار های اقتصادی بیش از گذشته موجب نگرانی و دلمشغولی مردم کشور گردیده است .

به همین دلیل و انتظارات دیگری که وجود دارد در این مدت ها یکی از خواسته های مردم از مسئولان چاره سازی برای اوضاع خطر موجود بوده است.

حال از سوی برخی از مسئولان ارشد کشوری خبر می رسد که قرار است اتفاقات مهم اقتصادی در کشور رخ دهد و اوضاع به گونه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله این است ؛ گشایش اقتصادی برای «عموم» یا جهش طبقاتی «مطلعان» ؟

مسئله این است ؛ گشایش اقتصادی برای «عموم» یا جهش طبقاتی «مطلعان» ؟