مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-08سياسي

برپایی جشن غدیر در ساری/ از گشت کاروان شادی تا کمک مومنانه در عید غدیر


فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ساری گفت: در غدیر امسال کاروان شادی با برنامه های شاد و مولودی خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی، کلیشه نویسی در خصوص امام علی (ع) و اهدای سبد کالا در رزمایش نهضت کمک مومنانه به نیازمندان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عید غدیر امسال به دلیل شیوع ویروس فاصله گذار کرونا و همچنین قرمز بودن وضعیت استان مازندران در این بحث، تفاوت زیادی با سال های گذشته دارد.

همان طور که می دانیم، مرسوم است که در این عید امامت و ولایت مردم روانه خانه سادات شده و عیدی پربرکت را دریافت خواهند کرد، این سنت چندین ساله در بین مردم ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

گفتنی است؛ رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در پی آن لزوم کاهش دید و بازدیدها موجب شده سادات برنامه شان را تغییر داده و برخی هم از دادن عیدی پرهیز کنند.

در سال های گذشته در کوچه و خیابان سادات اقدام به پذیرایی مردم کرده و جشن غدیر برپا می کردند ولی امسال با محدودیت کرونا را بهانه قرار داد تا این اعیاد مهم مذهبی و ملی فراموش نشود،از این جهت با توجه به وضعیت روز جامعه برنامه های متفاوت و تازه ای تدارک دیده شد.

وی یادآور شد: کاروان شادی در سه گروه به مناسبت عید غدیر توسط حوزه مقاومت بسیج ثارالله علیه السلام بخش مرکزی شهرستان ساری در محلات بخش مرکزی برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن غدیر در ساری/ از گشت کاروان شادی تا کمک مومنانه در عید غدیر

برپایی جشن غدیر در ساری/ از گشت کاروان شادی تا کمک مومنانه در عید غدیر