مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-08سياسي

اطعام 34 هزار نفری غدیر در دزفول


اطعام 34 هزار نفری غدیر توسط هیات روضه الزهرا (س) در دزفول آغاز شد.

- مسئول هیات روضه الزهرا(س) شهرستان دزفول اعلام کرد: هیات روضه الزهرا(س) در برنامه های مختلف در کنار مردم است و دغدغه ای بیشتر از شادی و عزای اهل بیت(ع) دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام مصطفی محجوب افزود: برای سومین سال پیاپی، اطعام غدیر توسط خادمان این هیات و مسجد شهدای کربلای دزفول انجام شده که در سال اول 14 هزار پرس و در سال دوم 22 هزار پرس توزیع شده و امسال نیز 34 هزار پرس غذا در روز عید توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به علت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا هیچ غذایی در محل توزیع نمی شود، اظهارداشت: آشپزهای این هیات دارای کارت سلامت بوده و آشپزی زیرنظر ماموران بهداشت انجام می شود.

وی افزود: همچنین به همت هیات روضه الزهرا (س) و مسجد شهدای کربلا 14 هزار قرص نان تهیه و در عید غدیر در چند نقطه شهر بین نیازمندان توزیع می شود.

مسوول هیات روضه الزهرا(س) دزفول گفت: تهیه هفت کولر برای خانواده های نیازمند و فقرا در شرایط هوای گرم خوزستان، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و تولید روزانه چهار هزار ماسک، گان پزشکی، پاپوش، دستکش و دیگر اقلام بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام 34 هزار نفری غدیر در دزفول

اطعام 34 هزار نفری غدیر در دزفول