مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-08سياسي

سهل انگاری و سیاسی کاری بلای جان 9 پروژه حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد


از جمله پروژه های مهم بنا به گفته رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد می توان به 3 پروژه اقتصاد مقاومتی و 6 پروژه جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که امروز بیش از هر زمان نیاز به پی گیری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آن چه که امروزه از نان شب برای استان عقب مانده از توسعه کهگیلویه و بویراحمد واجب تر است پی گیری و رسیدگی به پروژه هایی است که هم تولید و هم اشتغال استان را از وضعیت فعلی نجات می دهند.

پروژه هایی که در صورت رسیدن به بهره برداری بسیاری از جوانان استان از بیکاری و سردرگمی فعلی نجات پیدا خواهند کرد و استان نیز در زمانه ای که بیش از هر دوره نیاز به تولید در کشور داریم همپای سایر استان ها قدمی در راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن بر خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از جمله این پروژه های مهم بنا به گفته رییس سازمان صمت استان می توان به 3 پروژه اقتصاد مقاومتی و 6 پروژه جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که امروز بیش از هر زمان نیاز به پی گیری دارند.

بنا به گفته سالار حسین پور رییس سازمان صمت استان سه پروژه اقتصاد مقاومتی که جز پروژه های ویژه در کشور هستند یکی پتروشیمی گچساران، آب معدنی ستنگان و بیواتانول باشت است که این آخری مواد تولیدی در آن تماماً صادراتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری و سیاسی کاری بلای جان 9 پروژه حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد

سهل انگاری و سیاسی کاری بلای جان 9 پروژه حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد