مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-08سياسي

نامه ایران به سازمان ملل درباره تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری


ایران در نامه ای از سازمان ملل خواست آمریکا را در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافربری خود از سوی دو جنگنده آمریکایی در آسمان سوریه مسئول بشناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائم ایران در نامه ای به دبیر کل و شورای امنیت سازمان ملل اعتراض شدید ایران را به نقض قوانین بین المللی از سوی آمریکا در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافری خود بر فراز آسمان سوریه اعلام کرد.

ایران از سازمان ملل خواست آمریکا را در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافری خود از سوی دو جنگنده آمریکایی در آسمان سوریه مسئول بشناسد.

براساس گزارش واشنگتن پست، مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل طی نامه ای به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و همچنین شورای امنیت سازمان ملل اعتراض شدید ایران به نقض قوانین و حقوق بین المللی از سوی آمریکا را اعلام کرد و بر پیگیری این موضوع از طریق مجامع بین المللی تاکید کرد.

روانچی گفت: یک هواپیمای ایرباس A310 متعلق به شرکت ماهان از تهران به بیروت در روز 23 جولای به طور تهاجمی و غیرمنتظره توسط د.

جنگنده اف-15 آمریکایی مورد تعقیب و رهگیری قرار گرفته است در حالیکه این هواپیما در حال عبور از کریدور بین المللی در آسمان سوریه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به سازمان ملل درباره تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری

نامه ایران به سازمان ملل درباره تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری