مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-08سياسي

ایجاد رقابت سازنده در دستگاه های فرهنگی رسالت خبرنگاران قرآنی است


حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ، ایجاد رقابت سازنده در دستگاه های فرهنگی را رسالت خبرنگاران قرآنی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن در پیامی به تمامی تلاشگران عرصه رسانه علی الخصوص خبرنگاران فرهنگی و قرآنی تبریک گفت.

در این پیام حجت الاسلام اخوان صباغ به مناسبت روز خبرنگار صادر کرده است ایجاد رقابت سازنده در دستگاه های فرهنگی را رسالت خبرنگاران قرآنی را مهمترین اصل عنوان کرده است.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تبلور و تجسم عینی آموزه های ثقلین در جامعه اسلامی و تسری آن به جوامع انسانی دیگر و تحقق آرمان های قرآنی انقلاب شکوهمند اسلامی نیازمند از جان گذشتگی و ایثارگری انسان های صالح و توانمندی همچون شهید محمود صارمی است که در کسوت افتخارآمیز خبرنگاری، جان خویش را فدای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و با اهدای خون پاکش، روز 17 مرداد روز خبرنگار نام گرفت؛ این روز، که امسال با عید الله الاکبر غدیر خم نیز قرین شده است، فرصتی مغتنم است تا یاد و خاطره همه کسانی که در عرصه خبر و رسانه به تبیین و آگاه سازی می پردازند و در تعمیق بصیرت در اذهان و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رقابت سازنده در دستگاه های فرهنگی رسالت خبرنگاران قرآنی است

ایجاد رقابت سازنده در دستگاه های فرهنگی رسالت خبرنگاران قرآنی است