مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-08پزشكي

ماسک زدن، شیب تند ابتلا را در اصفهان کاهش داده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در این چند هفته که ماسک زدن قانون و پویش شد و هم مردم به آن توجه کردند، سبب شد که شیب تند ابتلا یک مقدار در استان اصفهان تعدیل شود.

- آرش نجیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در چند هفته گذشته روند ابتلا به کرونا با شیب تندی در اصفهان روبه رو شد و به دنبال آن با افزایش موارد بستری مواجه شدیم و تعداد موارد بستری به 800 و حتی در یک روز به 900 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که در حال حاضر چند روزی است که آن شیب تند کمی تعدیل شده و ما در تعداد 800 بستری مانده ایم، افزود: کاهش شیب تند نشانه هایی از استفاده بیشتر مردم از ماسک در جامعه است و اگر پایبندی افراد و پوشش ماسک و فاصله گذاری اجتماعی بیشتر شود به طور قطع این روند ممکن است بیشتر تعدیل شود و آن شیب تندی را که هفته های پیش داشته ایم را نداشته باشیم.

وی با بیان این که در حال حاضر 844 بیمار در 22 شهرستان استان اصفهان بستری هستند، بیان کرد: تعداد موارد حاد روند افزایشی داشته است و در حال حاضر 168 نفر در آی سی یو بستری هستند؛ در 24 ساعت گذشته 120 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند و  95 بیمار بهبود یافته از کرونا از مراکز درمانی این استان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک زدن، شیب تند ابتلا را در اصفهان کاهش داده است

ماسک زدن، شیب تند ابتلا را در اصفهان کاهش داده است