مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-08سياسي

پیام رییس مجلس به برخی شخصیت های جهان


رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام هایی به برخی از شخصیت های سیاسی و مذهبی جهان تشیع ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) ضروریست که گام های قوی و وحدت بخش خویش را زیر لوای اتحاد .

- به گزاش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس به شرح زیر است: السلام علیکم و رحمه ‌الله و برکاته؛ صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عیدالله اکبر، عید غدیرخم؛ روز اکمال دین، زعامت و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) پذیرا باشید.

بی تردید عید غدیر، روز تعیین کننده و عظیم القدری است که پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهالسلام) به مقام عظمای ولایت، ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را تعیین فرمودند.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌ بیت (علیهم‌السلام)، ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی (صلی‌الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس مجلس به برخی شخصیت های جهان

پیام رییس مجلس به برخی شخصیت های جهان