مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-07دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی


مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی که از روز6 مردادماه در سامانه سجاد آغاز شده است، امروز شنبه 18 مردادماه پایان می پذیرد.

- مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی که از روز6 مردادماه در سامانه سجاد آغاز شده است، امروز شنبه 18 مردادماه پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بر اساس اعلام قبلی سازمان امور دانشجویان و با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شده است که دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد دروس عملی و آزمایشگاهی خودرا در دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

بر این اساس دانشگاههای دولتی، فنی حرفه ای وغیردولتی – غیر انتفاعی کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 به صورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل تحصیل خود بگذرانند.

همچنین ضرورت دارد تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاهها و موسسات آموزش عالی آنها خارج از محل سکونت آنان است می توانند برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی تا آخر وقت امروز شنبه 18 مرداد ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی

امروز آخرین مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی