مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-07اقتصادي

اموال به ناحق تحصیل شده دلالان زمین و مسکن باز پس گیری می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: یکی از گام های مهم طرح برخورد با دلالان زمین و مسکن، شناسایی و بازپس گیری اموال به ناحق تحصیل شده سودجویان و دلالان زمین و مسکن که مرتکب اعمال خلاف قانون شده اند، - ایسنا/یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: یکی از گام های مهم طرح برخورد با دلالان زمین و مسکن، شناسایی و بازپس گیری اموال به ناحق تحصیل شده سودجویان و دلالان زمین و مسکن که مرتکب اعمال خلاف قانون شده اند، است.

محمدحسین رحیمی زاده از برگزاری دو کمیته فنی جهت بررسی دقیق زوایای اجرای این طرح خبر داد و گفت: با حضور تعدادی از مسئولان مرتبط، کارشناسان، صاحب نظران، حقوقدانان و افرادی از اتحادیه و صنف مشاورین املاک، دو کمیته فنی تشکیل و نظرات و پیشنهادات جمع بندی گردید.

این مقام قضایی ابراز کرد: مقرر است سامانه ای طراحی شود تا اطلاعات لازم در آن بارگزاری و قیمت های پیشنهادی که بر اساس نظر کارشناسان تعیین شده در سامانه درج گردد.

وی بر پلمب بنگاه های املاک غیر مجاز تأکید و اظهار کرد: اتحادیه املاک باید هرچه سریعتر به اعلام لیست بنگاه های املاک مجاز و فراخوان برای اخذ مجوز املاک غیر مجاز، پس از احراز صلاحیت عمومی آنها اقدام کند و بعد از آن در صورت عدم اخذ مجوز، نسبت به پلمب بنگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال به ناحق تحصیل شده دلالان زمین و مسکن باز پس گیری می شود

اموال به ناحق تحصیل شده دلالان زمین و مسکن باز پس گیری می شود